Štěstí přeje připraveným: PLENY

 

Předzásobila jsem se a bylo to skvělé rozhodnutí. Nakoupila jsem si předem první dvě velikosti plen, abych se jimi nemusela zaobírat v momentě, kdy si budu zvykat na nový režim a hlavně na miminko. Protože jsem neměla zkušenost, jaké pleny koupit, znala jsem jen pojem „pemprsky“, rozhodla jsem si udělat si malý průzkum trhu a nakoupit zkrátka od všeho. Nemohu říct, že mě ceny zarazily, počítala jsem s nimi, ale našla jsem cestu, jak dopřát miminku i výrazně dražší plenky, než bych normálně koupila. Začala jsem nakupovat z druhé ruky. Ve velikost 2-5kg a pak i celkem 3-6kg jsou k sehnání pleny na Marketplace nebo vinted.cz – takové, které jiným miminkům nevyhovují (což neznamená, že jsou špatné, každému zkrátka vyhovuje něco jiného), nebo takové, které maminky již nestihly spotřebovat, protože jim dítka vyrostla rychleji, než čekaly. Díky tomu jsem mohla vyzkoušet i cenově méně dostupné plenky, jako např. Eco by Naty nebo Pampers Pure, které jsou úplně někde jinde než další dvě řady této značky. Bohužel, vel. 4-9kg je nejvíce exponovaná a plenek v této velikosti se sežene jen málo :(


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky