Úchopové hračky

 

NEOCUBE

Do téhle kostky jsem se absolutně zamilovala – a moje dcera také. Zařadila se na seznam top hraček, a to vcelku okamžitě po rozbalení. Jedná se o úchopovou hračku, jednoduchou molitanovou kostku se stužkami, kterou si může dítě zkoumat. Výrobcem je česká značka mymoo.cz. Já jsem bohužel hračku nekoupila na jejich shopu, protože zrovna neměli design, který se mi líbil. Zakoupila jsem na partnerského shopu teddypleny.cz a byla to zásadní chyba. Obchod bohužel  nemohu ani trošku doporučit, komunikace byla velmi nepříjemná a kdyby kostku nekupovala moje babička pro svou pravnučku, nejraději bych objednávku stornovala… Takhle jsem nechtěla situaci komplikovat, navíc byla kostka zaplacena předem kartou. Zkrátka to byla chyba, obchod nedoporučuji, naopak velmi doporučuji eshop mymoo.cz. S majitelkou jsem totiž komunikovala, protože jsem měla s hračkou drobný problém. Materiál je nezávadný, ale pokud dítě na kostku sáhne oslintanou rukou a ta začne pouštět červenou, znejistíte. Prodejce, kterého jsem kontaktovala nejprve, uzavřel situaci s tím, že jsem měla hračku nejprve vyprat, já zase řešila, zda mi do sebe barvy nepustí, nechtěla jsem kostku znehodnotit, dcerka se na ni těšila. Takže jsem se obrátila přímo na výrobce. Velmi milá majitelka mymoo.cz mě uvedla do situace, dohodly jsme se na řešení (jak vyprat atd.), hračka je zcela v pořádku a slouží tak, jak má, k absolutní spokojenosti.

Celkově produkty z webu mymoo.cz rozhodně doporučuji, jsou kreativní, zábavné a funkční. Možná, že nám dospělým se na první pohled zdát zajímavé nebudou. Děti je však ocení úplně jinak než my!

 

HRAČKY OD PETRY SAMKOVÉ

Jako jeden z prvních dárků dostala Meda úchopového medvídka. Protože se mi opravdu moc líbil, nechala jsem vyrobit ještě obdobnou hračku ve tvaru hrocha a poté uháčkovat jednoho mazlícího růžového hrošíka do postýlky. V hračce může být rolnička, tvoří se na přání. 

Hračky jsou roztomilé, očka bezpečnostní, praní přežijí bez problému. Jak se s nimi hraje mi musela ukázat dcera – vhodné místo pro uchopení hračky je totiž přímo pod krkem. Ano, asi je to logické, ale mně to prostě nenapadlo, stále jsem držela hračku jak královské žezlo.

Jedná se o hračku na krátké období v životě miminka, ale je to ideální hračka pro nácvik úchopu a podporu jemné motoriky.





 

Komentáře

Oblíbené příspěvky