Medin adventní kalendář

Na jaře jsem ve výhodné akci v Lidlu objednala adventní kalendář. Připadala jsem si trošku jako blbec, ale teď, s blížícím se adventem, jsem docela ráda.

Narážím na několik drobností: pro mou představu je zcela nepraktický. Malé šuplíčky se hodí pro malé sladkosti. Já bych ráda kalendář namixovala tak, aby v něm nebyly jen sladkosti. Ale sešit s vánočními samolepkami nebo vánoční knížku k Albi tužce tam nenarvu. Rozhodla jsem se tedy improvizovat a uvnitř bude kartička s obrázkem – na určitém místě v domě vyfotím „dárek“ a Meda si pro něj dojde. Uvidíme, jak se to osvědčí… Tím, že budu lístečky dávat vždy před otevřením kalendáře, budu mít možnost poupravit systém.

Jednotlivé šuplíky budu plnit ve chvíli, kdy to bude aktuální. Určitě znáte tu strašnou chuť malého dítěte svírajícího adventní kalendář otevřít všechna okýnka hned teď. V případě našeho nádherného a děsně nepraktického kalendáře by to bylo fakt snadné, takže situaci předejdu a budu to brát jako výuku trpělivosti. Snad to půjde i mě – pro mě to bude boj se sklerózou…

 

Na co se může Meda v adventním kalendáři těšit?

MugCake – Meda ráda vaří s maminkou. Takže dostane směs pro přípravu hrníčkového koláče ve stylu „zamíchej a zapni mikrovlnku“.

Kapsičky – oblíbené mlsání. Tím, že vařím přesnídávky domácí a dávám do znovuplnitelných kapsiček, jsou pro Medu vzácnost. Vybrala jsem na pilulka.cz netradiční příchutě (třešeň, fík, malina).

Lyofilizované ovoce – další oblíbená dobrota, pořídila jsem tradiční jahody, manžel ještě koupil maliny a druhé jahody.

Gumoví medvídci – tuhle věc nevidím moc ráda, na rozdíl od své dcery… Takže jsem pořídila několik minisáčků medvídků bez přidaných cukrů, barviv apod.

Sponky ve tvaru lineckého cukroví – kdybych je náhodou na fler.cz nenašla, pořídla bych jinou maličkost do vlasů. Sponky i gumičky se rády ztrácí, potřeba jsou stále a vždycky potěší.

Povlečení se sobíky – mám ho koupené už dlouho a o adventu po něm chci konečně sáhnout. Využiji tedy příležitosti a bude to jeden z dárků v kalendáři.

Vánoční městečko – leporelo, které jsem musela mít! A tak jej dostane Meda… Už se nemůžu dočkat, protože tohle je ta pravá vánoční knížka. V BlackFriday v úžasné akci, ale tady odkaz s videem pro lepší představu…

Vánoční sešity s úkoly – samolepky u nás jedou. Takže jsem pořídila na knihydobrovsky.cz dva různé vánoční sešity samolepek, k tomu jsem přihodila pro jistotu ještě omalovánky.

Betlém – ve výhodné akci jsem koupila nalepovací betlém na okno (slupovací folie). Myslím, že to bude příjemná změna mezi všemi dárky a vánoční výzdoba do pokojíčku bude konec konců taky potřeba.

Vánoční koledy – knížka k Albi tužce je průvodcem po celém adventu. Vloni byla hodně oblíbená až do Velikonoc, pak to mé nervy nevydržely a já knihu uklidila. Pečlivě. Letos o adventu ji znovu vylovím jako jedno z překvapení v kalendáři. Recyklaci zdar!

Quiet book – Meda dostala v minulosti jeden látkový a měl velký úspěch. Dlouho jsem hledala takový, aby vyhovoval mým požadavkům, ale nenacházela. A tak jsem se rozhodla jej vytvořit sama. Vznikla Tichá kniha plná tónů a jedná se o knihu aktivit s hudební tematikou. Jsem moc zvědavá, jestli bude mít úspěch!

Hrací kostka – vzor jsem si stáhla z pinterestu a je to úplně jednoduchá, z papíru vystřižená a slepená kostička s různými cviky. Dítě hodí a předvede jeden z šesti cviků, který je na kostce. Zábava za trošku trpělivosti s nůžkami a jeden papír z tiskárny – ale jakou udělá radost!

Tyčinky z lisovaného ovoce – volná okýnka vyplním maličkými tyčinkami z lisovaného ovoce. V DM lze koupit pytlík s mixem tyčinek, jsou to takové dvouhubky. Dítě potěší a matku nezabijí.

 

 

Pár tipů do budoucna…

Až bude Meda starší, využiji do kalendáře adventní knížku – když jsem byla malá, dostala jsem 24 vánočních příběhů, jsou to krátké pohádky před spaním. Letos jsem dokonce koupila Vánoce pro kočku (tam je dokonce 25 vánočních příběhů). Obě knížky jsou ale pro Medu ještě ne úplně vhodné, a tak je vytáhnu příští zimu.

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky