Tipy na balení dárků

 

Každý rok si slibuji několik věcí:

  • na balení dárků si udělám čas
  • nakoupím si přírodní papír
  • využiji látkové stuhy
  • budu zdobit přírodními materiály

 

Každý rok to zazdím. Ale letos, letos jsem se pochlapila! A podařilo se mi začít balit dárky včas. Naštěstí, protože pak Meda lehla, zůstala mi doma a celý den jsem neudělala nic, natož abych natajňačku zabalila dárky. Večer sice usnula, ale do dvou, max tří hodin začala kňourat a já musela být u ní až do rána.

Balení jsem si vyloženě užívala! Nakoupila jsem přesně takový papír, jaký jsem si přála, oprášila jsem dřevěné ozdobičky, nasušila pomeranče, dokoupila pár přírodních dekorací, které budu příští rok vesele recyklovat (ano, u rozbalování dárků mám nachystanou tašku na stuhy, ozdoby atd, abych je zase sbírala a připravila, až budou za rok aktuální, holt holka šetřivá…).

 

Jediné, co se mi zatím vůbec nedaří, je vypustit z balení dárků izolepu, to mi prostě nejde. Jinak se ale snažím, aby plastů bylo při balení co nejméně. Občas jsem použila tavnou pistoli, to když jsem lepila na pomeranč badyán nebo skořici, případně zdobila pomeranč mašličkou, jinak jsem se ale hodně snažila tavné pistoli i izolepě vyhýbat.

Výsledek? Já jsem nadšená. A obdarovaní? To se teprve uvidí…

          





 

Komentáře

Oblíbené příspěvky