Mytí nádobí v EKO módu

Při snaze vést naši domácnost co nejvíce eko došlo i na kuchyni. Celkově se mi do toho moc nechtělo, protože jsem pochybovala o účinnosti.


Jako první jsem se rozhodla vyměnit běžný chemický jar za zelenější variantu, přeci jen mi to přišlo jednodušší a levnější řešení. Výsledek? Dneska už nekupuju nic jiného než eko prostředek, mám svůj oblíbený od Attitude, navíc dělají i ve velkém boxu, který je ještě šetrnější k přírodě. Je nepatrně hustší než klasický jar, rozdíl v účinku ale člověk prostě nepozná. Toho, že nebude účinkovat, jsem se prostě obávala zbytečně. Mám ráda jejich citronový, fajn je ale i ten jablečno-bazalkový.

Po úspěchu s jarem přišly na řadu tablety do myčky. Sáhla jsem na zkoušku po malém balení tablet bez fosfátů od Attitude a výsledek? Mejou... Takže kupuju větší krabičky a jsem spokojená. Jediné, co mi chybí, je sůl a leštidlo, tam zatím po variantě, se kterou bych byla spokojená, pátrám.

Mytí myčky jsem řešila obvykle buď tabletami, které se přidají při běžném mycím programu, jednou za čas jsem pak pustila dlouhý program se speciálním čističem. Tipy na to, jak vyčistit myčku šetrnějším způsobem, jsem našla na stránce Úklid pro klid

 


Komentáře

Oblíbené příspěvky