Test snídaňových cereálií

Hledala jsem pro Medu rychlou snídani, a tak jsem sáhla po snídaňových cereáliích. Müsli totiž nemělo úspěch, stejně jako klasické cornflakes. Jako první jsem vyzkoušela skořicové čtverečky. Znala jsem jen klasiku od Nestlé, ale při návštěvě obchodu jsem zjistila, že jsou možnosti mnohem širší. 

Pojďte se se mnou podívat, jaké druhy jsem vyzkoušela a které mohu doporučit.

 

 

1. NESTLÉ CINI MINIS: https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/products/2001016165903 

Klasika. Větší čtverečky, chutné, křupou i po delším máčení v mléce. Nevýhodou je  ale jejich složení (obsahují palmový olej) a přiznám se, že mě odrazuje i politika firmy v souvislosti s působením na ruském trhu po invazi na Ukrajinu. Cenově dražší, ve větším balení je ale cena o něco příznivější.

2. BONA VITA Cinnamon Magic: https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/products/2001120881185 

Protože se jedná o český produkt s perfektním složením, byla BonaVita od začátku můj favorit, který mě ale trošku zklamal, a to cenou. Skvělé složení, dobrá chuť, avšak zbytečně vysoká cena, když uvážím, že od privátní verze Tesco jsou k nerozeznání. Plusem je balení - dcera rozlišuje, zda chce "čarodějnici" a nebo "perníkovou chaloupku" (další verze cereálií pod názvem Jeníkův lup).

3.TESCO Obilné čtverečky se skořicí: https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/products/2005100501461

Tyto čtverečky byly naopak překvapením - dobré složení, skvělá cena! Neatraktivní obal se přežije, když jej vyrovná obsah.


Závěrem? V tomhle případě bych sáhla po privátním produktu řetězce Tesco. Chcete vědět o čtverečcích více? Mrkněte na mé video!





Komentáře

Oblíbené příspěvky