ADVENTNÍ KALENDÁŘ 2.0

Letos jsem věřila, že koupím nějaký prefabrikovaný kalendář typu Nesladkář nebo tak něco. A zase to nevyšlo. Stále mám dojem, že potřeby mého dítěte jsou trošku někde jinde než tyhle prefabrikované věci. A tak jsem zase tvořila (stejně jako vloni)…


Box je základ

… a já mám fakt pitomý. Sice za výhodné peníze z Lidlu, ale hodí se hlavně na sladkosti nebo nějaké maličkosti (sponky do vlasů), ale do šuplíčku se jinak nic moc nevejde. Nejsem ale šikovná, abych si vytvořila vlastní, byť jen pytlíčkový. A taky zabere docela dost místa. Navíc tedy chci, aby byl kalendář i trošku výukový – učil trpělivosti. Ale protože nejsem bachař a Meda je stále ještě maličká na to, aby měla úplně disciplínu (a já jí zkrátka nevěřím…), tak jsem se rozhodla zrecyklovat loňský a znovu využít princip lístečků v případě, že se mi nevejde do šuplíčku vlastní dárek.

 

Výběr dárků

Letos jsem se rozhodla, že se pokusím vyloučit sladkosti. Vloni jsem se s některými netrefila (lyo ovoce nesklidilo zas takový ohlas, na rozdíl od reakce mé peněženky…), a tak jsem si řekla, že na to prostě kašlu. Sladkosti přinese Mikuláš a myslím, že to bohatě stačí. Takže co jsem pořídila?

Něco na sebe – letos to budou vánoční ponožky, kalhotky se zimním motivem a také vánoční pyžamko. Na vinted jsem ukořistila plyšový sobíkový overal, Meda totiž teplé overaly na doma miluje. Nejedná se o úplně levné věci, ale zároveň se jedná o něco, co bych stejně koupila. Pyžamek je neustále nedostatek, tak proč nekoupit jedno vánoční a zabít dvě mouchy jednou ranou? A se spodním prádlem je to vlastně stejné…

Hry a zábava – letos jsem koupila na stránkách Učitelnice a na Fler vánoční pexeso, černého Petra a také balíček vánočních aktivit v PDF. Jednoduché, zábavné, poučné. Na Dobrých knihách jsem také našla vánoční razítka, takže přihodím i ta.

Samolepkové knihy – Meda prostě ráda lepí, a tak jsem pořídila několik sešitů. Některé jsou zábavné (třeba vánoční verze Disneyprincezen), jiné vzdělávací (Vánoce z karmelitánského nakladatelství a nebo vánoční hlavolamy).

Fintění se – jojo, mám holčičku. A začíná se projevovat. Takže jsem sáhla po vánočním tetování, samolepkách na nehty a po zimních sponkách.

 

A pak došla fantazie…

Když jsem si krásně sestavila celý kalendář, zjistila jsem, že mám nádherných 20 dárečků. Ale co ten zbytek? Koupila jsem ještě Vánoční koledy 2 k Albi tužce, už jednička je perfektní, tak snad bude i dvojka, chci ještě sehnat vykrajovátka na perníčky. A asi zkusím jeden adrenalinový sport: o poslední šuplíček v kalendáři požádám tatínka :-) 



Komentáře

Oblíbené příspěvky